söndag 10 februari 2013

Squash i telefonen

De flesta har säkert redan hittat dessa men för er som inte har det så finns nu alla tävlingar i Sverige på en egen APP.
Riktigt bra där man kan hitta allt vädigt enkelt i appen när man ska spela tävlingar och följa resulat
Android se HÄR (Iphone/Ipad HÄR)
För er som provat funkar det bra?

För att följa temat kan jag även tipsa om SquashScorer som är riktigt bra för den som ska döma en match. Slipper papper hjälper till med tidtagning och allt. Betal-appen ger dig full kontroll se HÄR (bara för Android)
Sen även PSA:s egen app där man får diretk tillgång till PSA HÄR (bara Iphone/Ipad)

2 kommentarer:

Peter Bryttne sa...

Hej!
Har provdömt med appen istället för lappen. Det känns liiiite osäkert i början men det är säkert en vanesak. Det jag saknar lite är att jag gärna skriver in när det uppstår letsituationer och även noterar min bedömning - dvs L NL. Nu var det ett tag sedan jag testade så kanske finns det numera i nya versioner?
Om det är någon som vill ha materialet vi fick på domarutbildningen i Linköping så är det bara att höra av sig. Vad sägs förresten om en regeldragning på hallen någon kväll? Har även en bra film som visar på mängder av olika situationer att diskutera kring.

Unknown sa...

Hej om du köper fullversionen så får man tillgång till Let NL osv även tid för skada och annat.