torsdag 24 april 2008

André Wikström

André (som är reserv på hemmaplan) svarar på några frågor.

Bloggen: Några kommentarer om uttagningen?
AW: Tycker att laget ser riktigt starkt ut, ska bli spännande att se vad Anders Thoren kan hitta på, han har sett riktigt stark ut på träningarna.

Bloggen: Hur ser den egna formen ut?
AW: Min form har aldrig vart bättre, är redo att hoppa in om det skulle behövas!!!!

Bloggen: Vad tror du om chanserna i gruppen där vi möter Holland, Schweiz och Ungern?
AW: Holland är väl på papperet det starkaste laget, men jag tror att Sverige har goda chanser att vinna mot dom. Tror att Sverige kommer att komma etta eller tvåa i gruppen.

Bloggen: Sitter man och hoppas att någon skadar sig så att man får chans att spela?
AW: Nej, absolut inte. Hoppas att grabbarna kommer att göra ett bra jobb. Men om det skulle vara så att jag blir inkallad att spela så är jag redo.

Bloggen: Blir det någon extra träning nu för att ta en plats till nästa år?
AW: Självklart, skulle vara jättekul att spela EM på hemmaplan. Kommer att jobba stenhårt för att slå mig in i laget.

Bloggen: Annat övrigt att tillägga?
AW: Stort Lycka till till både dam om herrlaget. Kommer att följa lagen från hemmaplan!!!!

Inga kommentarer: