torsdag 24 april 2008

Anna-Carin Forstadius svarar

Anna-Carin är första tjej att komma med lite svar. Som på plats kommer ha med sig pojkvännen Romain Tenant (han är ledare för damerna)

Bloggen: Vilket lag-em i ordningen är det för dig?
A-C F: Detta blir mitt andra lag-senior EM. Första gangen var 2002 och Sverige har inte skickat nagot lag sen dess.

Bloggen: Hur är formen och hur går det med uppladdningen?
A-C F: Formen känns bra och jag ska nu under helgen innan EM aka till Danmark och spela slutspel med mitt lag i danska ligan. Det ger bra match träning precis före EM!

Bloggen: Belgien, Grekland och Tjeckien I gruppen hur ser du på chanserna?
A-C F: I var grupp star nog Belgien för det tuffaste motstandet. Tjeckien har ocksa ett starkt lag men där har vi nog större chans att vinna. Grekland är pa pappret det lättaste motstandet. Malet tycker jag ska vara att komma tvaa i gruppen!

Bloggen: Några personliga mål under tävlingen?
A-C F: Mitt mal är att vinna sa manga matcher som möjligt och helst vinna över nagon som har bättre världsranking än vad jag själv har!

Inga kommentarer: