tisdag 2 december 2008

Elitseriematcher ikväll.

Roslagen tar emot Intersquash ikväll 1800.
Roslagen är kraftigt försvagat.
Romain är på Teneriffa för att spela tävling och Calle Löfvenborg är skadad.
Troligt lag för dem blir
1. Joakim Karlsson
2. Henrik Löfvenborg
3. Mattias Kallio
4. Mattias Backman
Lite konstigt att Roslagen inte har ändrat så att Henrik spelas som etta då han har visat bra resultat senaste tiden och Joakim inte har synts till på evigheter.
Intersquash kommer nog med sitt starkaste lag utan de två toppspelarna. Frågan är om de tar hem sin finska stjärna?
Gissar att han vilar idag men kommer nästa vecka.
1. Badr Abdel Aziz
2. Rasmus Hult
3. Mohamed Abdel Aziz
4. Ahmed Abdel Aziz

Gissar på en 3-1 vinst till mästarna även om Heikki Kononen kommer. Borde bli ganska enkelt på 1 och 2 bakom dem avgörs matchen.

Team Göteborg tar emot Malmö och borde bli en ganska enkel match för Malmö som borde vinna 4-0

10 kommentarer:

Anonym sa...

"Team Göteborg tar emot Malmö och borde bli en ganska enkel match för Malmö som borde vinna 4-0"

Shit va jag önskar att Ronge hade tagit den där matchbollen och motbevisat dig här...

Unknown sa...

Jag också det var synd.
Har gärna fel om David vinner...

Ronge måste ha spelat sin livs match?

Men nu blev det 4-0 ändå du själv hade en tuff match också.

Anonym sa...

Hehe ja man hejjar ju alltid på david:-)

Ja Ronge spelade bra, han satte nog upp mot tio nickshots från backhand volley mot forehand hörnet, rullandes mer eller mindre.

Jo jag var med i matchen. Sist vi möttes var jag totalt utspelad så det var iaf ett steg i rätt riktning. Hade varit kul att se hur ett femte game hade utvecklats...

Anonym sa...

Hur bra är egentligen Badr enligt dig Draken?

Är det givet att han petar ner Rasmus som de gjorde igår?

Senaste gångerna han spelat i Sverige har han väl inte dominerat?

Unknown sa...

Ja jag skulle satsa pengarna på Badr om de möttes i en match. Om jag var tvungen att välja
Men inga stora summor. Det skulle nog vara ganska hårt.

5 av 6 matcher vinner han tror jag.

Så svar ja han petar ner Rasmus enligt mig.

Anonym sa...

Ok, intressant.

Hur många gånger av fem vinner han över dig? :-)

Anonym sa...

vad tyckte du om sebbes bachandtoppspin på matchbollen gustav?
han är ju helt galen.... fast det blev ju både bra o snyggt:)
synd bara att inte ronge kunde vinna!

Anonym sa...

haha ja den va sjuk:-)
Han hade forehand toppad boost också som fick det att vattnas i munnen på mig.

vem är anonym som såg matchen igår och höll på Ronge?

Känns som du måste vara någon jag känner ganska bra? Även om det var rätt många som kollade vilket var kul!

Rickards soppa var ju sjukt nice också, innan Rylle åt upp allt kött då...

Unknown sa...

Vem undrar du över Badr?

Vad tror du svaret blir då ingen så klart...! Ha ha

Vi får se vi kanske möts på tisdag.

Anonym sa...

ja det va Badr jag undrade över:-)